Znasz swoje nindo? Tu je znajdziesz.
Hoshigaki
Kekkei Genkai
Poziom Pierwszy (Od rangi chunina)
Pozwala nam po części kontrolować wodę, możemy ją przemieszczać. Z wodą możemy robić praktycznie wszystko lecz w małych ilościach. Wyrastają nam skrzela dzięki czemu możemy oddychać pod wodą. Potrafimy połączyć się z samehadą, a kiedy to zrobimy możemy wyczuwać chakrę. Dostajemy 50.000 chakry oraz +30 do siły.
Poziom Drugi (Od rangi jounina)(20) <-- ilość walk aby aktywować
Woda jest nam całkowicie posłuszna co sprawia że mamy pełną kontrolę nad nią i możemy z niej formować dowolne rzeczy, potrafimy wykonać 3 jutsu wodne bez zużycia chakry. Dostajemy 100.000 chakry oraz + 50 do siły.
Poziom Trzeci (Od rangi sannina)(40) <-- ilość walk aby aktywować
Ostatni poziom, sprawia że woda sama nas broni przed atakami TaiJutsu i wszelką bronią miotaną, nieskuteczna przeciwko GenJutsu. Użytkownik tego poziomi potrafi wykonać 5 dowolnych jutsu wodnych bez zużycia chakry. Woda jest praktycznie nie zniszczalna i nie poddaje się jutsu powietrznym. Możemy wytwarzać wodę z buzi, a wokół nas stale krąży woda broniąca nas przed atakami.
Dostajemy 300.000 chakry oraz +100 do siły.
Techniki
Taihoudan
Podstawowa technika klanu. Użytkownik generuje w organizmie chakrę i wypuszcza ją pod postacią wodnego pocisku, który rani przeciwnika.
chakra : 1.000
ranga : genin
Mizu Bunshin
Technika polegająca na stworzeniu wodnego klona. Klon jest bardziej wytrzymały niż zwykle Mizu Bunshiny. Klon musi być zrobiony blisko wody oraz posiada 1/10 mocy(chakry, statystyk) użytkownika.
chakra: 2.000/1
ranga : genin
Suirou no Jutsu
Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
chakra: 3.000
ranga : chunin
Goshou Zame
Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
chakra:10.000
ranga : chunin
Bakusui Shouha
Jedna z atutowych technik Kisame. Używa on jej przeważnie na skalnym terenie, aby wytworzyć dogodne dla siebie warunki do walki.
Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła.
Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia.
W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości.
Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry.
Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić, nie wliczając samego Kisame, którego potężne pokłady energii wykraczają poza ludzkie możliwości.
Chakra: 20.000
ranga : jounin
Suiton Daibakufu No Jutsu
Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielską potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
Chakra: 20.000
ranga : jounin
Kuchiyose: Wanizame
Kolejna z technik przywołania klanu Hoshikagi. Shinobi w do akwenu wodnego wprowadza rekina ludożercę. Jest on niesłychanie groźny, jeżeli przeciwnik nie ucieknie przed nim, skończy z roztrzaskanymi kośćmi co doprowadzi do śmierci.
chakra : 5.000
ranga : sanin
Mizu Yaiba
Technika polegająca na stworzeniu wodnego miecza, którym możemy się posługiwać jak normalną bronią. Zadaje rozległe i poważne rany kończące się śmiercią. Broń świetna do zrobienia na niej Bouka no jutsu.
chakra : 10.000
ranga : sanin
Suiton Suijinheki
Technika polega na wytworzeniu ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz TaiJutsu.
chakra : 5.000
ranga : sanin
?????????????????????????
Statystyki:
Siła: ?
Wytrzymałość: ?
Zręczność: ?
Szybkość: ?
Reakcja: ?
Offline
Zapis
Zły Ninja Wioski Ukrytej w Liściach
Ranga: Chunnin / Akatsuki
Złoto: 5000y + 20000 (na mikołajki od doi)
Klan: Hoshigaki
MU: 8
Chakra: 30 000 + 30 000(od akatsuki) + 50 000(Od klanu) + 250 000 (od aka) = 360 000
Sensei: Doii
Pakt: Żaby
Jutsu Suiton
All (przez pierścień)
Jutsu klanowe: All (do chunnina)
Taihoudan(wodny pocisk)(1000)
Mizu Bunshin(super klon )(2000x1)
Suirou no Jutsu(wodne więzienie)(3000)
Goshou Zame(10000x5)
Jutsu nauczone przez sensei:
Kuchiyose no Jutsu (Przywołanie)(zależy od istoty)
Jutsu organizacji: All
Bronie: 10 Shurikeny, 10 Kunai'e, 5 Notki wybuchowe, Zwój odnowy
Artefakty:Ciężarki, Tshubuken, Samehada <--- prezent na gwiazdkę.
Statystyki:
Siła: 20 + 20 (Tsubuken) + 30(Od klanu) = 70
Wytrzymałość: 10
Zręczność: 10
Szybkość: 35 *2 (Ciężarki) = 70 + 20 (Tsubuken) = 90
Reakcja: 25
Imię: Hakiro
Rodzaj: Orzeł
Wygląd:
Typ: Szpieg
Umiejętności:
Jutsu:
Charakter: Miły tylko dla mnie, bewzględny dla innych.
Statystyki:
Węch- 0
Słuch- 0
Wzrok- 6
Wyczuwanie chakry- 7
Orientacja- 7
Offline